Sunday, October 11, 2009

Jamuan Hari Raya SMK CM Yusuf

Salam kepada kawan-kawan, hari ni sempat jugak aku upload bahan yang baru. Pada 9 hb Oktober yang lalu sekolah CM Yusuf telah mengadakan jamuan Hari Raya merangkap juga jamuan akhir tahun. tapi yang menjadi kejutannya aku telah dipaksa menjadi bidang terjun sebagai MC yang tak ada preparation langsung huhuhu.. apa pun itu merupakan satu pengalaman agar sentiasa bersedia dalam apa jua keadaan, sekurang-kurangnya aku dapat perkenalkan diri pada warga keluarga CM Yusuf.

Jamuan pulak disediakan secara buffet & berstesyen.. ada gerai air cendol, burger, nasi, pelbagai mee & behon.. senang cite macam2 ada (Astro) heheheh. Yang sedih sikit tu, semua staff bawa isteri dan anak-anak tapi aku sendiri jer :-( bukan tu aja ramai cikgu senior yang asyik dok ngusik aku jer... layan jer laa nak wat macam mana kan..
Malam tu ramai jugak la yang sudi meyumbangkan suara yang sumbang tu untuk berkaraoke antaranya Tok Ketua En Tan Nazis, Pengetua Pn Aziah, En Rizal & lain-lain lagi laa. Secara keseluruhannya jamuan ni memang seronok juga laa dapat jugak hilangkan boring kat rumah sorang-sorang tu :-) ok laa stakat nie saja untuk entry kali nie.. ada masa kita jompa lagi daaa..

No comments:

Post a Comment