Wednesday, September 9, 2009

Konvokesyen ke 11 Sidang ke 2

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.. rasanya dekat sebulan aku tak update blog ni. apa pun hari ni sempat jugak la nak upload yang baru. pada 13 Ogos yang lalu satu detik sejarah bagi diri aku yang dapat jugak grad akhirnya. bila dah grad rase kejap je blajor tu.. tapi mase belajor macam lama laa pulak hehehehe. Insyaallah ada rezeki sambung Peringkat master pulak.. paling cepat pun hujung tahun depan kot.. skang ni nak keja dulu :-)

Dikesempatan ni saya nak ucapkan tahniah kepada kawan-kawan yang juga telah berjaya menamatkan pengajian. Mudah-mudahan ada masa boleh berjumpa lagi. Oppss sebelum tu saya juga nak ucapkan Selamat menjalani ibadah puasa dan tak ketinggalan Selamat Menyambut Hari raya Aidil Fitri Maaf zahir dan batin...

4 comments:

  1. Thanks Zue.. bila plak nak habis blajar kat UiTM Shah Alam tu?

    ReplyDelete
  2. Detik indah hanya beberapa kali sahaja menjelma dalam hidup. Ada kalanya kita yang merancang detik itu namun adakalanya ia menjelma tanpa diduga. Tahniah dari aku kawan sekerja..cikgu sofian

    ReplyDelete
  3. Terima kasih cikgu Sofian.. dah ada blog sendirike?

    ReplyDelete