Friday, May 8, 2009

PRAKTIKUM OH PRAKTIKUM...

Dah lama aku tak update blog nie.. ye laa banyak keja yang harus diselesaikan terutama dah tentu projek tesis dan persediaan untuk peperiksaan. akhirnya hari ni dapat jugak aku upload bahan yang baru.. untuk tatapan folower & khusus buat geng2 student PKPG Bimbingan dan kaunseling yang secara rasminya dah pun menamatkan pengajian di dunia UPSI tu.. fuh! akhirnya berjaya jugak ye kita habiskan pengajian.. aku dok fikir jubah saiz ape la nak pakai nanti heheheh.. ok laa, ape yang aku nak sampaikan kat ruangan nie bukan pasal konvo, tapi pasal satu keja yang menjadi pengakhiran tugasan kite untuk dapat Ijazah Sarjana Muda Bimbingan Dan Kaunseling iaitu "PRAKTIKUM" mesti kengkawan dah termaklum macam mana situasi praktikum kan? dulu masa sem 4 kita dah buat separuh.. skang tinggal separuh je lagi ..

Dalam gambar-gambar nie sebenarnya semasa taklimat praktikum yang berlangsung pada 30 April yang lepas, kalau tak silap hari khamis kot.. macam-macam laa yang dicakapkan oleh pensyarah itu pensyarah ini... tapi bagi aku semuanya macam tak signifikan jer heheheh bukan apa, semua tu aku dah masak pasal praktikum ni. tapi buat student fresh memang sesuai la menimba ilmu mengikut saranan yang pensyarah suruh tu.. 145 sesi individu 45 sesi kelompok.. (agak2 bole wat ke sepenuhnya hehehe) tepuk dada tanya kemampuan.. sediri mau ingat laa.
apa pun, kepada kawan-kawan semua aku amat berharap korang & aku sendiri tak ada masalah masa kat sekolah masing-masing tu nanti.. ye laa kadang-kadang kita tak tau peel pentadbir & cikgu2 kat sekolah tu.. kalau supporting ok laa tapi kalau disturbing padai-pandai la macam mana nak survive kan, takkan 6 minggu tak leh nak bertahan kot.. bagi aku jalan yang paling selamat time praktikum nie prepare je laa sorang dua klien yang baik punya kes untuk di observe pensyarah penyelia masing2.. all the best & good luck untuk semua.. babai

No comments:

Post a Comment